Drogi użytkowniku. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, jest równoznaczne z akceptacją warunków stosowania plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności naszego sklepu.

Najczęściej zadawane pytania przed instalacją wideodomofonu / domofonu

Najczęściej zadawane pytania przed instalacją wideodomofonu / domofonu

Poniżej prezentujemy najczęściej zadawane pytania przez klientów, którzy rozważają zakup wideodomofonu z modułem WiFi. Zachęcamy do lektury.

1. Czy aplikacja mobilna działa wyłącznie w sieci lokalnej, czy z każdego miejsca na świecie?

Monitor wideodomofonu posiada wbudowany moduł WiFi, który łączy się z routerem w sieci lokalnej. Natomiast aplikacja mobilna działa z dowolnego miejscu na ziemi, warunkiem jest dostęp telefonu do Internetu.

2. Jaki przewód muszę zastosować do połączenia monitora z panelem zewnętrznym?

Projektując instalację elektryczną należy uwzględnić odpowiedni przekrój przewodów:

do 30m - zalecany przewód XzTKMXpw 4x2 x0,5mm2

do 50m - zalecany przewód XzTKMXpw 4x2 x0,8mm2

3. Jaki przewód muszę zastosować do połączenia panelu zewnętrznego z ryglem (elektrozaczepem)?

Przewód łączący elektrozaczep z kasetą zewnętrzną powinien być min. 2x1mm2

4. Czy panel zewnętrzny może być narażone na deszcz i śnieg?

Tak, urządzenie posiada wysoki współczynnik woodoporności IP44, dzięki czemu może być narażone na czynniki atmosferyczne.

5. Czy mogę dokupić dodatkowe pastylki / breloki i karty?

Do urządzenia można dodać dodatkowe breloki i karty. Aktywacja kolejnych breloków i kart jest bardzo prosta. Wykorzystujemy do tego breloki programujące: ADD (dodawanie), DELETE (usuwanie).

6. Czy mogę zastosować zasilacz na szynę DIN?

Tak, w swojej ofercie mamy takie zasilacze.

7. Czy elektrozaczep wymaga dodatkowego zasilania?

Nie, ponieważ dodatkowo zasilamy kasetę zewnętrzną (zasilanie rygla jest z kasety zewnętrznej).