Najczęściej zadawane pytania przed instalacją wideodomofonu / domofonu
Poniżej prezentujemy najczęściej zadawane pytania przez klientów, którzy rozważają zakup wideodomofonu z modułem WiFi. Zachęcamy do lektury.
1. Czy aplikacja mobilna działa wyłącznie w sieci lokalnej, czy z każdego miejsca na świecie?
Monitor wideodomofonu posiada wbudowany moduł WiFi, który łączy się z routerem w sieci lokalnej. Natomiast aplikacja mobilna działa z dowolnego miejscu na ziemi, warunkiem jest dostęp telefonu do Internetu.
2. Jaki przewód muszę zastosować do połączenia monitora z panelem zewnętrznym?
Projektując instalację elektryczną należy uwzględnić odpowiedni przekrój przewodów:
do 30m - zalecany przewód XzTKMXpw 4x2 x0,5mm2
do 50m - zalecany przewód XzTKMXpw 4x2 x0,8mm2
3. Jaki przewód muszę zastosować do połączenia panelu zewnętrznego z ryglem (elektrozaczepem)?
Przewód łączący elektrozaczep z kasetą zewnętrzną powinien być min. 2x1mm2
4. Czy panel zewnętrzny może być narażone na deszcz i śnieg?
Tak, urządzenie posiada wysoki współczynnik woodoporności IP44, dzięki czemu może być narażone na czynniki atmosferyczne.
5. Czy mogę dokupić dodatkowe pastylki / breloki i karty?
Do urządzenia można dodać dodatkowe breloki i karty. Aktywacja kolejnych breloków i kart jest bardzo prosta. Wykorzystujemy do tego breloki programujące: ADD (dodawanie), DELETE (usuwanie).
6. Czy mogę zastosować zasilacz na szynę DIN?
Tak, w swojej ofercie mamy takie zasilacze.
7. Czy elektrozaczep wymaga dodatkowego zasilania?
Nie, ponieważ dodatkowo zasilamy kasetę zewnętrzną (zasilanie rygla jest z kasety zewnętrznej).
Comments : 0